Vacatures

Medewerker vastgoedbeheer

Op één van de leukste plekken van Utrecht (Museumkwartier) zijn wij dagelijks bezig met het beheren van vastgoed, voornamelijk woningen in het hogere segment van particuliere (kleine) beleggers.

Hier kunnen wij wel wat hulp bij gebruiken en daarom zijn we op zoek naar een enthousiaste collega voor 24-40 uur per week.

Je bent het aanspreekpunt voor huurders én verhuurders en zorgt ervoor dat meldingen snel en secuur opgepakt worden.

Je kan een klacht of incident snel analyseren, coördineert de herstelwerkzaamheden en handelt uiteindelijk dit administratief af.

Enkele van je werkzaamheden zijn:

  • Het oppakken en opvolgen van incidenten
  • Contact leggen en onderhouden met externe partijen die de herstelwerkzaamheden uitvoeren
  • Beantwoorden en behandelen van inkomende e-mails en telefoongesprekken
  • Het controleren en inboeken van de werkbonnen en facturen
  • Administratieve taken
  • Etc.

Kortom, de verhuurder van a tot z ontzorgen als het gaat om zijn woning(en).

Wie ben jij?

  • Communicatief & klantvriendelijk
  • Stressbestendig & probleemoplossend
  • Je kan prioriteiten stellen en snel schakelen
  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands en vlot Engels
  • Je kan (na een inwerkperiode) zelfstandig werken

Wat hebben wij jou te bieden?

  • Veel afwisseling
  • Een leuk salaris, afhankelijk van leeftijd en ervaring
  • Werkdagen/-uren in overleg
  • Na een tijdelijk contract bieden wij je uitzicht op een vast contract
  • Je kan (deels) van thuis uit werken (in overleg)

Werkervaring is niet noodzakelijk, de wil om nieuwe dingen te leren is dat wel.

Geen rijbewijs verplicht maar is wel handig i.v.m. bv onze bedrijfsscooters en Biro!

Woonachtig zijn in Utrecht is een plus (niet noodzakelijk) bij voorkeur op fietsafstand van ons kantoor.

Ben je op zoek naar een leuke baan binnen het vastgoedbeheer of ken jij iemand die dat wat lijkt? Neem dan contact met ons op!

Soort dienstverband: Fulltime, Parttime, Vaste baan

Parttime uren: 24-40 per week

Salaris: €2.250,00 - €2.750,00 per maand afhankelijk van ervaring, leeftijd en aantal uren.

Handige klusjesman / technische medewerker (m/v) voor 8-16 uur per week

Beschrijving

Wij van Covers Housing zijn voor onze beheer werkzaamheden op zoek naar een enthousiaste klusjesman/vrouw voor 8-16 uur per week (flexibel).

Als beheerder fungeren wij als intermediair tussen huurder en verhuurder. Zodoende zijn wij aanspreekpunt voor het behandelen van incidenten/storingen en voor de afhandeling hiervan.

Binnen jouw werkzaamheden ben je verantwoordelijk voor het beoordelen van een reparatieverzoek bij de woning en je draagt zorg voor een correcte en vlotte manier om het probleem op te lossen.
Wanneer mogelijk reparatie binnen eigen beheer of anders door een derde partij.

Hierbij houd je contact met de eigenaar, huurder en de eventuele uitvoerende partij over de status van de reparatie en bewaak je de planning en voortgang.

Gestelde eisen

Je bent binnen de vastgoed branche een schakel tussen huurder en verhuurder. Daarom is het belangrijk dat je goed met mensen kunt omgaan en geduld hebt wanneer dat nodig is.

Veel huurders zijn Engelstalig dus de Engelse taal beheersen is een vereiste. Overzichtelijk werken en technisch inzicht hebben zijn belangrijke eigenschappen.

We bieden een contract in vast dienstverband aan maar staan ook open voor andere constructies zoals op ZZP basis.

Minimaal niveau bij voorkeur MBO.

Taalvaardigheid

Vereist: Engels, Nederlands

Aantal uur per week

8 - 16 uur p/w
flexibel

Extra informatie

Woonachtig zijn in Utrecht is een pre, bij voorkeur op fietsafstand van het centrum. Ben je op zoek naar een leuke baan binnen het vastgoedbeheer of ken jij iemand die dat wat lijkt? Mail voor meer informatie naar arthur@covershousing.nl.